رونق فرش دستبافت زنجان به تبلیغات و برنامه‌ریزی نیاز دارد

زنجان- معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی،گفت: فرش دستبافت زنجان به تبلیغات و برنامه‌ریزی نیاز دارد و به این موضوع باید بیشتر توجه شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، جواد واحدی عصر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران میراث فرهنگی زنجان بر لزوم توسعه موزه ها تاکید کرد و گفت: توسعه موزه ها با مشارکت بخش خصوصی از سیاستهای وزارت میراث فرهنگی است.

وی اظهار کرد: با این کار بار دولت کم و زمینه تقویت بخش خصوصی فراهم می شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گفت: با تبلیغات گسترده و منابع استانی باید یک فضای تبلیغاتی روانی، اقتصادی در همه شهرهای استان ایجاد شود.

واحدی تاکید کرد: هدف این نیست که فرش دست‌بافت زنجان فقط در زنجان به فروش برسد، بلکه باید کل کشور با همه فرش‌های کشور آشنا شده و در استان‎های دیگر نیز این محصول به فروش برسد.

وی گفت: فرش دستبافت زنجان به تبلیغات و برنامه‌ریزی نیاز دارد و به این موضوع باید بیشتر توجه شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، ابراز داشت:مدعی هستیم که باید میراث فرهنگی به نسل های آینده منتقل شود و موزه ها به این شعار جامه عمل می پوشانند.

رونق فرش دستبافت زنجان به تبلیغات و برنامه‌ریزی نیاز دارد

راهنمای جامع استان زنجان

منبع : تحلیل بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا